Scarface Rozay Gotti
by Wale

  • What would we be if we ain't had no help, right?
    Let's get it

    Chain long, bitch swinging
    Vogues on, I'm swinging
    Hoes outchea swinging
    Y'all know the reason
    My python be swinging
    No lights on, we swinging
    Bye bye y'all can't see
    But y'all keep on dreaming, dreaming

    Came down from the spot
    Because they got me
    I'm bumping Scarface, Rozay, and Gotti
    Came down from the spot
    My chains is on me
    Money can't stop me
    I'm in my glory
    Came down from the spot
    Because they got me
    Bumping my Scarface, Rozay, and Gotti, yeah
    Came down from the spot
    My chains is on me
    Money can't stop me
    I'm in my glory
    All I want to do is live out my dreams
    And fuck what y'all think
    'Cause these is my dreams
    All I want to do is live out my dreams
    And fuck what y'all think
    'Cause these is my dreams
    Dreams, dreams, dreaming
    Dreams, dreams, dreaming

    I'm the only one to put 'em on, man
    Sabiatto hoodie with the Balmain
    Sitting so close to the Cavs/Wizards game
    I get any type of wisdom from Lebron James
    You niggas shy, copy me all day
    Look at you talking, talking all day
    Look at you acting
    I could put you in casting
    'Cause my nigga will shoot you in the broad ways
    Damn, I'm in the spot if you ask for me
    Face Mob, acrobatic
    Got it tatted on me
    Thank God I ain't out here paying alimony
    Shawty I got married to the cake after matrimony, yeah
    And Face Mob still limitless
    OG told me, keep it real as shit
    Now I got some time like Morris Day in his prime
    So pardon me Jerome
    The mirror quick

    Came down from the spot
    Because they got me
    I'm bumping Scarface, Rozay, and Gotti
    Came down from the spot
    My chains is on me
    Money can't stop me
    I'm in my glory
    Came down from the spot
    Because they got me
    Bumping my Scarface, Rozay, and Gotti, yeah
    Came down from the spot
    My chains is on me
    Money can't stop me
    I'm in my glory
    All I want to do is live out my dreams
    And fuck what y'all think
    'Cause these is my dreams
    All I want to do is live out my dreams
    And fuck what y'all think
    'Cause these is my dreams
    Dreams, dreams, dreaming
    Dreams, dreams, dreaming

    I came with no sex
    Famous, broke as shit
    Fader then the Source
    Mark Ronson's tour was lit
    Have a glass with Lily Allen
    Shit, I was really shy then, I would admit
    Having no chill at none of the Googles
    To having Lady Gaga in my mix
    I do it for niggas that do it for niggas that love it
    Me and you similar
    You just do it for the money
    I was a hustler
    Youngin', but I knew nothing
    Fuck all the bitches I want running through the budget
    Got game from Mr. Carter
    Be-hi and Chaka, do y'all follow
    Black Bo and Pucci
    Forever we Gucci
    But I got the wood seat from Ace Kleiman
    Like go KD
    Me and Tony on the floor, KD
    Have you ever seen a 7-footer Shammgod
    On God? Not before KD
    Run it back like, go KD
    Sniper jones, what you know KD?
    Lord knows, if you never come back
    I'mma play this whole track
    While I roll another KD
    Fuck with

    Came down from the spot
    Because they got me
    I'm bumping Scarface, Rozay, and Gotti
    Came down from the spot
    My chains is on me
    Money can't stop me
    I'm in my glory
    Came down from the spot
    Because they got me
    Bumping my Scarface, Rozay, and Gotti, yeah
    Came down from the spot
    My chains is on me
    Money can't stop me
    I'm in my glory
    All I want to do is live out my dreams
    And fuck what y'all think
    'Cause these is my dreams
    All I want to do is live out my dreams
    And fuck what y'all think
    'Cause these is my dreams
    Dreams, dreams, dreaming
    Dreams, dreams, dreaming Writer/s: JAN RICHARD BRANICKI, KEVIN ANDRE PRICE, OLUBOWALE VICTOR AKINTIMEHIN
    Publisher: Warner Chappell Music, Inc., Kobalt Music Publishing Ltd.
    Lyrics licensed and provided by LyricFind

Comments

Be the first to comment...

Editor's Picks

Dan ReedSongwriter Interviews

Dan cracked the Top 40 with "Ritual," then went to India and spent 2 hours with the Dalai Lama.

Charlie Benante of AnthraxSongwriter Interviews

The drummer for Anthrax is also a key songwriter. He explains how the group puts their songs together and tells the stories behind some of their classics.

Facebook, Bromance and Email - The First Songs To Use New WordsSong Writing

Do you remember the first time you heard "email" in a song? How about "hater" or "Facebook"? Here are the songs where they first showed up.

Colbie CaillatSongwriter Interviews

Since emerging from MySpace with her hit "Bubbly," Colbie has become a top songwriter, even crafting a hit with Taylor Swift.

Protest SongsMusic Quiz

How well do you know your protest songs (including the one that went to #1)?

Timothy B. SchmitSongwriter Interviews

The longtime Eagle talks about soaring back to his solo career, and what he learned about songwriting in the group.