Album: U.S.A. (United State of Atlanta) (2006)
Charted: 29
  • Collipark, hannnh
    Chea! Yoh!
    Mike Jones! Who? Mike Jones Jones!
    Hannnh
    Holluh atchu boi baby, you killed it on this one man, uhuh
    Chea!
    We got Ying Yang Twins and Mike Jones in the house tonight!
    Yo yo
    (All these piece)
    Collipark and Swishahouse in this bitch
    Check it out, yo yo

    I'm lookin' for a dime that's top of the line
    Cute face slim waist wit a big behind
    I need a dime that's top of the line
    Cute face slim waist wit a big behind
    You want this money then you gotta be a
    Bad bitch
    Shake that ass for a tip of you a
    Bad bitch
    Drop it down to the floor if you a
    Bad bitch
    Aw no she ain't no hoe, she just a
    Bad bitch

    I'm in the club, lookin' for a
    Bad bitch
    In the parking lot, lookin' for a
    Bad bitch
    Everywhere I go I'm trying to find that
    Bad bitch
    You know me I gotta keep me a
    Bad bitch
    Freak in the mornin', freak in the evenin'
    I'm looking for a freak when I'm done block bleedin'
    Now take me to a house, tease me, then please me
    And tell all her friends how the dick made her sleepy
    And believe me, when I'm up in there I'm beatin' it
    Givin' ya that Mike Jones' treatment
    I could tell by the way she walk that she got it
    Body so delit, you can tell when she drop it
    I either gonna hit her imma beat ass tight
    I've seen her walk by me, damn near passed out
    Then crept up behind her, tell her it was time to
    Let a playa like me get in that vagina

    I'm lookin' for a dime that's top of the line
    Cute face slim waist with a big behind
    I need a dime that's top of the line
    Cute face slim waist with a big behind
    You want this money then you gotta be a
    Bad bitch
    Shake that ass for a tip of you a
    Bad bitch
    Drop it down to the floor if you a
    Bad bitch
    Aw no she ain't no hoe, she just a
    Bad bitch

    She's a ghetto ass bitch with some ghetto ass game
    In the club where she work and she poppin' that thing
    Said the bread keep her fed and the head at the bar
    She could never breath on a nigga dick made em come
    Come one (come one) Come all! (come all)
    Where them hoes like to get buckin' bald
    And can't take off they drawers
    Ain't standin' now nigga, naw
    I love the way she dance, she look like she fuckin' herself
    Shawty do a number just touching herself
    Freaky ways she can shake ass for days
    Then kick it in sixty-nine different ways
    Jump onstage, she get paid she goes off
    You got enough money she taking the clothes off
    Look at that, I tought I taw a puttycat
    I did, I did
    I did taw a puttycat

    I'm lookin' for a dime that's top of the line
    Cute face slim waist with a big behind
    I need a dime that's top of the line
    Cute face slim waist with a big behind
    You want this money then you gotta be a
    Bad bitch
    Shake that ass for a tip of you a
    Bad bitch
    Drop it down to the floor if you a
    Bad bitch
    Aw no she ain't no hoe, she just a
    Bad bitch

    Bitch move, like you got somethin' to prove
    Keep runnin' you dick sucka, who you gonna lose?
    I don't wanna hear 'bout your motherfuckin' blues
    I'd rather see your ass clap clap in them shoes
    Like
    Be-am, be-am, be-am, be-am
    Wham wham
    I tought I taw a puttytat

    Shorty gettin' crunk not gettin' old
    Love it when she take it to the floor
    Make a booty roll take her clothes off
    And she love smokin' weed
    And she getting hella freaky on the ecstasy
    Do her dance for me song after song
    Shawty won't stop she goin' all night long
    Now that's a girl who know what she want and like
    She a schoolgirl by day and a stripper by night

    I'm lookin' for a dime that's top of the line
    Cute face slim waist with a big behind
    I need a dime that's top of the line
    Cute face slim waist with a big behind
    You want this money then you gotta be a
    Bad bitch
    Shake that ass for a tip of you a
    Bad bitch
    Drop it down to the floor if you a
    Bad bitch
    Aw no she ain't no hoe, she just a
    Bad bitch Writer/s: MICHAEL CROOMS, DEONGELO HOLMES, ERIC JACKSON, MIKE JONES
    Publisher: Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner Chappell Music, Inc., TRAIN GANG MUSIC
    Lyrics licensed and provided by LyricFind

Comments

Be the first to comment...

Editor's Picks

Timothy B. SchmitSongwriter Interviews

The longtime Eagle talks about soaring back to his solo career, and what he learned about songwriting in the group.

Songs Discussed in MoviesSong Writing

Bridesmaids, Reservoir Dogs, Willy Wonka - just a few of the flicks where characters discuss specific songs, sometimes as a prelude to murder.

Francesca BattistelliSongwriter Interviews

The 2011 Artist of the Year at the Dove Awards isn't your typical gospel diva, and she thinks that's a good thing.

Narada Michael Walden - "Freeway of Love"They're Playing My Song

As a songwriter and producer, Narada had hits with Aretha Franklin, Whitney Houston, Mariah Carey and Starship. But what song does he feel had the greatest impact on his career?

Glen BurtnikSongwriter Interviews

On Glen's résumé: hit songwriter, Facebook dominator, and member of Styx.

Evolution Of The Prince SymbolSong Writing

The evolution of the symbol that was Prince's name from 1993-2000.