I'm So Paid
by Akon

Album: Freedom (2008)
Charted: 59 31
Play Video
  • Rubbing on that Italian leather
    'Dem Konvict jeans on!
    Ay yo Weezy! You Ready, yeah!

    I get it in 'till sunrise
    Doing ninety in a sixty five
    Windows rolled down screaming ah!
    Hey-ey-ey' I'm so paid
    Number one hustla' gettin' money
    Why do you wanna count my money
    I'm a hustla' and I don't need them! One of them y'all see! I'm so paid

    I see police on the crooked I
    Doing a hundred on the Interstate 95
    My shawty leanin' blasting that Do or Die
    Pushin' that motherfuckin' wood cause we certified
    Got a system that'll beat and knock your wall off
    Got a pump under my seat, the sawed-off
    Got a bunch of goons, hoping they never call off
    I'm a sniper sitting on the roof already saw y'all
    It ain't too much to put a strain on me
    That's the reason why I had to put the blame on me
    I rather have them dollar bills rain on me
    Then let them haters come and make the name of me that's why

    I get it in 'till sunrise
    Doing ninety in a sixt five
    Windows rolled down screaming ah!
    Hey-ey-ey' I'm so paid
    Number one hustla' gettin' money
    Why do you wanna count my money
    I'm a hustla and I don't need them! One of them y'all see! I'm so paid

    She said young why ya voice so hoarse
    I just sound like money
    Baby I should've been a Porsche (Vroom)
    Paint lookin' like a sugar free Redbull
    I'm so paid ya know I keep a pocketful
    And that's before the taxes
    Took my whole gross net and hid it under my mattress
    I use to get bored count 20's for practice
    Paper therapy we let the money relax us
    Gold chains round my neck just like Michael Phelps
    I made a killin' in the water killin' with da water
    Against all odds and I will not stop
    They try and keep me on bottom but I prefer the top
    And my project chick I moved her next to Joc
    She said the house was too small I moved her next to block
    So baby get ya ass up I need an extra block
    I told her do the speed limit and no extra stops and that's why

    I get it in 'till sunrise
    Doing ninety in a sixty five
    Windows rolled down screaming ah!
    Hey-ey-ey' I'm so paid
    Number one hustla' gettin' money
    Why do you wanna count my money
    I'm a hustla' and I don't need them! One of them y'all see! I'm so paid

    I am the boss it only takes one call
    For a driver to hit you up and drop you off that's all
    Guess what I won't be taking that fall
    Homie I got cake that's what I'm paying them for (aha!)

    Ain't that funny
    Cause niggas want war but ain't got money
    Cause I've seen them all talking 'till they start gunnin'
    Quicker than Usain Bolt the fastest thing running

    Yeah! Akon! Weezy! Jezzy!
    Block oil holdin' down Jersey
    Devine making sure we gettin' it up front
    My little brother Boo got that vision baby-y!

    I get it in 'till sunrise
    Doing ninety in a sixty five
    Windows rolled down screaming ah!
    Hey-ey-ey' I'm so paid
    Number one hustla' gettin' money
    Why do you wanna count my money
    I'm a hustla' and I don't need them! One of them y'all see! I'm so paid

    Oh-oh, big money Weezy
    White wife beater with the sig underneath it
    How do I feel bitch I feel undefeated
    Snap my fingers disappear from the precinct yea!
    I'm ballin' we ball out
    Thoughts of we fallin' 'til the ball bounce
    I send some niggas with guns at y'all house
    Only to find out you live in a doll house damn!
    But I thought you was tough though
    We carry choppers on our necks call it cut throat
    We bury cowards on the set that they come from
    We know magic turn weed smoke to gun smoke
    We, ride first when we ride
    You, in a hearse when you ride
    I put my shoe down baby
    And I'm holding down Young Mula baby! That's why

    I get it in 'till sunrise
    Doing ninety in a sixty five
    Windows rolled down screaming ah!
    Hey-ey-ey' I'm so paid
    Number one hustla' gettin' money
    Why do you wanna count my money
    I'm a hustla' and I don't need them! One of them y'all see! I'm so paid Writer/s: ALIAUNE THIAM, DWAYNE CARTER, JAY JENKINS, NOEL FISHER
    Publisher: Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner Chappell Music, Inc.
    Lyrics licensed and provided by LyricFind

Comments: 2

  • Sopjay from Nigeria,biafran,wakandianAkon is my god father..i love him with my life.
  • Sade from Atlanta, GaThis is the best song ever!!! lil wayne is the s*** and a really fresh and creative artist and akon is really creative too and has a good voice. yung jeezy is a good rapper. he's one of the few hardcore rappers u can actually understand what they're saying. The song is amazing
see more comments

Editor's Picks

Curt Kirkwood of Meat Puppets

Curt Kirkwood of Meat PuppetsSongwriter Interviews

The (Meat)puppetmaster takes us through songs like "Lake Of Fire" and "Backwater," and talks about performing with Kurt Cobain on MTV Unplugged.

Danny Clinch: The Art of Rock Photography

Danny Clinch: The Art of Rock PhotographySong Writing

One of rock's top photographers talks about artistry in photography, raising funds for a documentary, and enjoying a County Fair with Tom Waits.

Gary LeVox

Gary LeVoxSongwriter Interviews

On "Life Is A Highway," his burgeoning solo career, and the Rascal Flatts song he most connects with.

Tom Keifer of Cinderella

Tom Keifer of CinderellaSongwriter Interviews

Tom talks about the evolution of Cinderella's songs through their first three albums, and how he writes as a solo artist.

Ian Anderson: "The delight in making music is that you don't have a formula"

Ian Anderson: "The delight in making music is that you don't have a formula"Songwriter Interviews

Ian talks about his 3 or 4 blatant attempts to write a pop song, and also the ones he most connected with, including "Locomotive Breath."

Bob Dylan Lyric Quiz

Bob Dylan Lyric QuizMusic Quiz

Think you know your Bob Dylan lyrics? Take this quiz to find out.