Zendaya
by Cozz

  • Yeah
    Check

    How else I make it this far?
    How else I make it this far?
    How else I make it this far?

    Listen, music my flesh and blood, it's been my only love since ye high
    I used to play Jay high and Ye high
    Thinkin' one day I would go from fan to fuckin' player
    I guess I found a way huh, my nigga Cozz wants Zendaya
    A side note, I'm rootin' for you, I use these bars and start recruitin' for you
    But treat her right
    And just remember, on your lonely nights this mic will be your friend
    You tell it all your secrets that you keepin' deep within
    Your fantasies, regrets, your happy moments and your sins
    And if he doesn't comprehend, at least he can pretend
    Let's begin to be the men we never seen
    In the 80's they smoke crack but now today they sippin' lean
    And poppin' Xannies, fuck niggas runnin' from their families
    The streets don't give a fuck about the Grammys
    Wish I could talk to granny, wish I could smoke in peace
    But when it hit the blunt lately my mind it tortures me
    Everything ain't supposed to be, apparently
    I take it as a sign and stick the shit that's steerin' me
    In the direction of some clarity
    This music is my therapy, I thank the Lord 'cause he care for me

    How else I make it this far?
    How else I make it this far?
    How else I make it this far?
    How else I make it this far?
    How else I make it this far?
    How else I make it this far?
    You know I gotta thank God
    How else I make it this far? (far)

    Music is my soul and fuel
    I guess it only saves a chosen few
    From goin' to school or sellin' dope, crazy
    Back in school, I was bumpin' Cole daily
    Now I'm writin' rhymes in the notebook that Cole gave me
    And bro you so crazy, but all I can do is thank you
    You threw your boy a lob, and shit, I ain't even say to
    But fuck it, all that shit he stay true
    'Cause you a dime, I'm sure you hear that every day, cool
    So look, fuck bein' fine 'cause I know you got a brain too
    And shit, let me not get my plate full, you know your brain moves
    A little different when you haven't ate food
    So I'ma leave it up to fate to make these decisions
    And stick to my intentions
    I did it for more of the passion, not the great checks
    Knowin' that there's more than fat asses and great sex
    Tryna be the man I ain't yet
    But demons stuck on me like ashes on gray sweats
    'Cause man I ain't made shit and I'm lackin' the patience
    It's a battle to take in' the fact that I ain't win, yet
    What am I sayin' again, I can't go play and win
    I travel and take trips, I look to God then I thank him

    How else I make it this far?
    How else I make it this far?
    How else I make it this far?
    How else I make it this far?
    Yeah, how else I make it this far?
    How else I make it this far?
    You know I gotta thank God
    How else I make it this far? (far)

    Look, I ain't got money to blow but I'm gettin' there, dawg
    Can't get momma a home but I'm gettin' there y'all
    Won't reach the end of the road, just sittin' there dawg
    How you gon' learn to grow if you ain't listenin' y'all?
    Look, I'm still a student of the game but I been through some things
    And I could school you rather say don't be clueless in the brain
    You gotta learn to fly before you cruisin' with the planes
    And you could be a boss, just gotta do it in your lane
    Choosin' and choose to pray instead of choosin' to pray
    To use and abuse for pay
    You doin' it for the love or you doin' it to get praised?
    What would you do for fame?
    If it was family or money, they probably lose you today
    Probably go buy a car and try and coupe with the pain
    Sometimes homies and hoes is truly the same
    Try and screw you for change, yeah it's truly a shame
    But somehow I seem to see the beauty in the rain
    I made it this far Writer/s: Jermaine Cole, Cody Osagie, Dontae Winslow, Ivan Lins, Vitor Martins
    Publisher: Universal Music Publishing Group
    Lyrics licensed and provided by LyricFind

Comments

Be the first to comment...

Editor's Picks

Actors With Hit Songs

Actors With Hit SongsMusic Quiz

Many actors have attempted music, but only a few have managed a hit. Do you know which of these thespians charted?

Kim Thayil of Soundgarden

Kim Thayil of SoundgardenSongwriter Interviews

Their frontman (Chris Cornell) started out as their drummer, so Soundgarden takes a linear approach when it comes to songwriting. Kim explains how they do it.

Michael Schenker

Michael SchenkerSongwriter Interviews

The Scorpions and UFO guitarist is also a very prolific songwriter - he explains how he writes with his various groups, and why he was so keen to get out of Germany and into England.

Little Richard

Little RichardFact or Fiction

Was Long Tall Sally a cross-dresser? Did he really set his piano on fire? See if you know the real stories about one of rock's greatest innovators.

The Girl in That Song

The Girl in That SongFact or Fiction

Billie Jean, Delilah, Sara, Laura and Sharona - do you know who the girls in the songs really are?

John Lee Hooker

John Lee HookerSongwriter Interviews

Into the vaults for Bruce Pollock's 1984 conversation with the esteemed bluesman. Hooker talks about transforming a Tony Bennett classic and why you don't have to be sad and lonely to write the blues.