One Love

  • You know I have to be honest it's like
    For the first time in my life
    My pride is not involved.
    And I'm not afraid
    Not afraid to tell you girl that
    Girl I love you believe dat!
    If I can't have you I don't know what I'm a do.
    Listen to me

    So many people never find the one
    That's why I really wanna tell you somethin'
    I really think this is it for me
    I really think your the one I need.
    Cause baby I done had them all nope.
    I don't want nobody but you (uh) no darling
    Honey let me break it down
    See we living in a lonely world
    Ain't cha tired of the runnin' round
    Don't you wanna be my only girl
    Baby can I be the one you call
    When you tired of the lies
    And the truth is all you wanna hear
    Well if you swear

    Baby here I am! (here I am
    I'm yo man (I'm yo man)
    I came with everything you needed
    You and me are undefeated until the end of time
    One mind, one heart, one love
    All you gotta do is take
    My hand (take my hand)
    we will stand (we will stand)
    This was made to last forever
    So let's say it together
    For the rest of time
    One mind, one heart, one love (oh listen baby oh)

    I'll give you all I'm worth from my head down to my shoes
    And girl if we gone work then I need the same from you
    I know that so many other dudes cheat but so many dudes ain't me
    Give me my pick of dime
    And I'll pick you girl every time
    I just wanna break it down
    See we living in a lonely world girl
    Ain't cha tired of the runnin' round
    Don't you wanna be my only girl
    Baby can I be the one you call
    When you tired of the lies
    And the truth is all you wanna hear
    If you swear

    Baby here I am (here I am)
    I'm yo man (I'm yo man)
    I came with everything you needed
    You and me are undefeated until the end of time
    One mind, one heart, one love
    All you gotta do is take
    My hand, we will stand,
    This was made to last forever
    So let's say it together
    For the rest of time
    One mind, one heart, one love. (ooh)

    Love is hard to find
    But love is one of a kind
    And I got mines so if you got yours
    Then you know what you living for
    This goes out to my lovers tonight
    And if you listening to my groove
    And yo baby's next to you tell 'em
    You are all I need and I'll never let go (yeah baby)
    (You are all I need and I'll never let go)
    Never let go of you and here I am

    (here I am)
    I'm yo man (I'm yo man)
    I came with everything you needed
    You and me are undefeated until the end of time
    One mind, one heart, one love
    All you gotta do is take
    My hand, we will stand,
    This was made to last forever
    So let's say it together
    For the rest of time
    One mind, one heart, one love. (ooh yeah)

    (Yeah, yeah)
    You are all I need and I'll never let go
    Love, love, (tell 'em)
    You are all I need and I'll never let go
    (You are all I need and I'll never let go)
    (You are all I need and I'll never let go) Writer/s: JOHNTA AUSTIN, BRYAN COX, CRAIG LOVE
    Publisher: Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner Chappell Music, Inc., Universal Music Publishing Group, BMG Rights Management, Kobalt Music Publishing Ltd.
    Lyrics licensed and provided by LyricFind

Comments

Be the first to comment...

Editor's Picks

Reverend Horton HeatSongwriter Interviews

The Reverend rants on psychobilly and the egghead academics he bashes in one of his more popular songs.

Van Dyke ParksSongwriter Interviews

U2, Carly Simon, Joanna Newsom, Brian Wilson and Fiona Apple have all gone to Van Dyke Parks to make their songs exceptional.

Dr. JohnSongwriter Interviews

The good doctor shares some candid insights on recording with Phil Spector and The Black Keys.

Johnette Napolitano of Concrete BlondeSongwriter Interviews

The singer/bassist for Concrete Blonde talks about how her songs come from clairvoyance, and takes us through the making of their hit "Joey."

Graduation SongsFact or Fiction

Have you got the smarts to know which of these graduation song stories are real?

Ben Kowalewicz of Billy TalentSongwriter Interviews

The frontman for one of Canada's most well-known punk rock bands talks about his Eddie Vedder encounter, Billy Talent's new album, and the importance of rock and roll.